Казичене 15 мар. Пловдив, Тракия 15 мар. Варна, Максуда 14 мар. Брезник 13 мар. Пазарджик, Младост 13 мар. Благоевград, Ален мак 12 мар. София, Борово 12 мар. Казанлък 11 мар. Кърджали, Център 11 мар.

бмв 5 серия ф10

София, Горубляне 11 мар. Пловдив, Тракия 10 мар. Стара Загора, Индустриална зона — изток 10 мар.

Фары Бмв Ф10 5 Серия

Карлово 9 бмв 5 серия ф10. София, бмв 5 серия ф10. Малинова долина 9 мар. Шумен, Център 8 бмв 5 серия ф10. Омуртаг 8 мар. Попово 7 мар. Пловдив, Сточна гара 7 мар. Кюстендил, Запад 6 мар. Раднево 5 мар. Все автомобили до него были атмосферными. Немаловажной новинкой стало применение сдвоенных поперченных рычагов на передней подвеске. Хорошо заявив о себе и превосходно показав свои способности на тестах, BMW F10 стал своего рода первооткрывателем новой эпохи в автомобилестроении, задав другим производителем новый вектор развития стиля и дизайна.

На основе этого автомобиля в будущем появились такие модели как ActiveHybride 5, M5 и выпущенный специально для китайского рынка F Внешний вид нового поколения претерпел рестайлинг и выполнен в лучших традициях марки. Экстерьер сразу всех очаровал, седан обошел своих конкурентов по продажам. Традиционные конструктивные особенности марки ярко выделяются, как в передней, так и задней части автомобиля. Новая линейка автомобилей приобрела изящный спортивный дизайн с длинным и гладким капотом, обтекаемыми линиями и яркой линией на крыше ярко выделяя ее от конкурентов.

Автомобиль создан для высокой скорости, и его технические характеристики наглядно доказывают. Однако вернувшись бмв 5 серия ф10 внешности, стоит отметить, что габариты остались стандартными, несмотря на все проведенные преобразования. Что касается цветов — в году был добавлен металлик, а сама гамма расширилась после рестайлинга. Рестайлинг был кардинальный, специалисты откорректировали фактически все аспекты внешнего вида авто.

Появились те самые «ноздри» радиаторной решетки, которых не было в году, но которые были изначально. Появился ксенон, для решений с n20, для любых люксовских комплектаций идеально вписывающийся в дизайн 6 поколения пятой серии. У автомобиля действительно идеальные пропорции и уникальные решения, которые влюбят в себя даже самого требовательного автокритика.

Интерьер у BMW F10 особо не поменялся, в этом плане автомобиль остается комфортным и удобным. Имеются различные высокотехнологичные девайсы, например, круиз контроль, элитные комплектации с двигателем i и другие могут порадовать различными дополнениями, такими как улучшенной приборной панелью с большим центральным дисплеем, обладающим превосходной графикой, благодаря которой все данные считываются с первого взгляда.

Бмв 5 серия ф10 на то, что управление системой IDrive на новой пятерке довольно трудное из существовавших моделей БМВ lCI, они довольно адаптивные и информативные на фоне конкурентов. По качеству исполнения никаких замечаний. Все материалы высококлассные. Оригинальный ароматизатор БМВ обладает приятным и дорогим запахом. Сиденья в новой M5 оснащены всеми возможными электрорегулировками, а также массажем. Почти на всех комплектациях они бмв 5 серия ф10 выполнены из высококачественной кожи.

Управлять таким автомобилем одно удовольствие. Посадка довольно низкая, но удобная. Все приборы, управление климат контролем и системой IDrive под рукой. Эргономика скакнула на уровень вперед в сравнении с предыдущим поколением. На заднем ряду сидений места стало значительно больше: пассажирам будет по-настоящему комфортно и просторно.

бмв 5 серия ф10

Возможность одним нажатием кнопки перевести автомобиль из комфортного режима с плавным управлением в спортивный делает его поистине универсальным и удобные средством передвижения для любых автолюбителей. BMW 5 series F10 презентовали осенью года, это было шестое поколение пятой серии.

Автомобиль получил целый ряд нововведений и изменений, бмв 5 серия ф10 характерны для BMW F10 XDrive и других комплектаций, в которых он выходит. Это целый ряд особенностей подвески, а также внешних деталей, мотора, и ряда других элементов. Российский покупатель может выбирать этот автомобиль с семью вариантами двигателя, из которых 4 работают на дизеле.

Есть как заднеприводные, так бмв 5 серия ф10 полноприводные решения, разные комплектации, есть варианты sport, modern, и. Начиная с первого поколения, вышедшего в году, серия рассматривалась как молодежная, способная сочетать в себе комфорт и высокие скорости, созданная для спортивного стиля вождения.

Рестайлинг автомобиля подарил ему передний амортизатор, представленный сдвоенными рычагами поперечного расположения, а бмв 5 серия ф10 подвеска имеет многорычажную структуру.

стелки за автомобили

Восьмиступенчатая коробка передач с минимальной скоростью переключения комфортна для пользователя и надежна. Мотор BMW F10 доступен в вариации дизель на 2.

Разнообразие двигателей позволяет осуществлять разгон BMW F10 за период от 4 до 18 секунду, в зависимости от конкретного варианта. Доступны три режим: трасса, по городу и в смешанном стиле, наиболее экономичная модель будет поглощать в городе всего 5. К качеству топлива турбинам BMW F10 в меру чувствительна, практика показывает, что в этом плане автомобиль лучше беречь.

Рассматриваю покупку дизельной БМВ или Бмв 5 серия ф10 этого всегда ездил на бензине, но расход топлива у дизеля очень заманчивый. Не доверяю новым бензиновым движкам с турбинами, слышал, что они быстро выходят из строя. А вот на бмв 5 серия ф10 вроде никто особо не жалуется. Вроде как и чипуются дизельные моторы неплохо.

BMW F10 / БМВ Ф Мощный, дерзкий, технологичный и стильный – именно эти слова приходят в голову, когда речь заходит о легендарном BMW 5 series в кузове F

Ещё когда смотрел варианты заметил, что дизельные и идут в какой-то бедноватой комплектации, а вот d значительно богаче, можно даже встретить «Лакшери». Но у твин турбо и полный привод, боюсь, разорит при ремонте. Подскажите, на какой модели остановить выбор? Я никогда на дизеле не ездил, не доверяю. Тебе бы не советовал с дизелями связываться, тем более что нет опыта их эксплуатации. А вообще зависит от манеры твоей езды, если нужна динамика, то лучше бмв 5 серия ф10 бензинку, если машина будет семейной и экономичной, то лучше дизель двухлитровый брать попроще.

Так что смотри сам, говорят новые турбо бензинки и жрут мало и тянут хорошо. Прокатись на разных вариантах, поймёшь, что для тебя. БМВ начинается от 3 литров! Если нужна семейная машина, то лучше даже не смотреть в их сторону! Не стоит бояться полного привода, особенно если любишь погонять по бмв 5 серия ф10 или мокрой дороге, он реально выручает. Я купил сначала бензин с дуру — овощ-овощем, хотя в отзывах читал, что пуля. На низах не тянет, разгон начинается после оборотов. Избавился от неё по быстрому, взял i, битурбо лошадей.

Вот она реально валит! Средний расходесли бмв 5 серия ф10 в пол — то не больше 15 выходит. За год эксплуатации правда два комплекта резины уже сменил, но это бмв 5 серия ф10 по сравнению с удовольствием от вождения. У меня бензин икс драйв года, л. Разгон до сотни засекал — 6,5 секунд.

бмв 5 серия ф10

В България просто не си заслужава да караш нова кола. До коментар 74 от бмв 5 серия ф10 Кракра ": Имам предвид със жената хилки: веднага нова хич не мислим: бмв 5 серия ф10 всичките нов внос са сдухани. Нищо лошо няма стига да са изправни. Тия ги е яд че никой не им купува новите боклуци, то е ясно. Този човек е председател на автомобилните производители. За него е важно да купуваме нови коли и му правим оборот.

Иначе за екологията не му пука- бъдете сигурни. Между старите и новите коли има стратегическа разлика. Преди колите се правеха за нуждите на купувача, а днес се правят за да докарат по-голяма печалба на производителите, дистрибуторите и сервизите.

В Румъния ако бмв 5 серия ф10 нова кола ти бмв 5 серия ф10 7 лв. До коментар 1 от " Аззз ": аз пък се чудя къде са минионите на илън мъск? До коментар 2 от " Рошко ": той говори сигурно истината, развиваме се, забогатяваме казва. До коментар 60 от " Реалист ": Западна : Коментиран от До коментар 31 от " Скот Килмър ": Бмв 5 серия ф10 ти е мръсно, ще се преместиш в Родопите.

В Германия е пълно със стари коли по улиците. Дайте статистика и за другите европейски държави. Какво като са на 20 години? Колите се делят на изправни и неизправни. До коментар 82 от " Спокойно ": Бе и аз западна карам ама ми стана интересно каква кола е, понеже останах с впечатлението че само караш без да сменяш нищо: Коментиран от В България автопарка не е по-стар от другите европейски държави.

За модерните нови автомобили Днес седалката не се движи, утре прозореца не се затваря. Да живее автомобилостроенето Остава едничкия кех да видиш завистливия поглед на съседа Фара бил LED, и завивал с колелата, пък като изгасне насред гората до село, чепа дето ще ядеш е същия като на съседа, че и по-голям Имаме и най-много милионери на глава от населението, благодарение на същите евро чиновници дето ревят, че ние мръсен въздуха.

Карам си дъртия курник и хич не ми дреме. Вози ми задника и си върша работа. Улични а е моята кола все навън нощува, никой не я разбива или краде. Като ме остави найде, се мятам отново на някакъв стар, дърт курник и те така са нещата.

бмв 5 серия ф10

Ама хич не ми дреме, че карам стар таралясник, за такъв съм можал да си отделя лев, такъв см си купил, кво да се прави, такива са ни тънки парите и такива са ни стари колите. Айде със здраве и много без аварийни килиметри на всички български шофери със стари курници. Колата ми е на 32 гаджето ми е на И двете си ги обичам и не ги заменям за нищо. Не искам електронна кола. Харесвам си старата аналогова и истинска.

Има всичко което ми трябва, голям 6 цилиндров бензинов двигател, двузонов климатроник и знам, че бмв 5 серия ф10 да умре насред пътя бмв 5 серия ф10 светнала лампа на таблото. Да си ги карат новите пластмаси. Въпрос на избор Коментиран от В колко държави се използват твърди горива за отопление и се секат дървета за печката.

БМВ Серия 5

И въпреки всичко има доста хоранапример азкоито биха предпочели стари коли. Харесвам и новитено бих предпочел по-стар модел просто защото ми харесва повече на визия! Бмв 5 серия ф10 коментар 39 от " Не сваляйте ДПФ и катализатор изроди ": Самолетите и корабите имат ли катализатори? Бе само на мен ли ми прави впечатление зверската инфлация последните години?

BMW F10 / БМВ Ф10

Която не засяга доходите на трудещите се, разбира се, поне не. Помня един познат си взе нова Корола хечбег за 14К. Сега един приятел мисли да си взима 3 год Пежо на 50К км за близо 38К.

бмв 5 серия ф10

Нещо ми се вие свят от разликата Ми че то старите са по харни от новите бре за гмо ние да караме нови? Старите коли са мнооого по-здрави. Не, че нещо имам против нова кола, ама заради тези надупчени пътища ще бмв 5 серия ф10 е яд, че съм дал толкова пари на вятъра. Нека да бмв 5 серия ф10 съответствие ново — с ново. Отново се слага каруцата пред коня. До коментар 95 от " РосРус ": Ми всъщност колата замърсява бая повече. До коментар 2 от " Рошко ": Не това е така защото българина предпочита бмв 5 серия ф10 си вземе Мерцедес или БМВ на 20г за лв вместо да си купи за тези пари по Нидал клас кола но на 10г Опел Хонда vw Форд и д-р.

Мерси прочетох достатъчно, всичко е бмв 5 серия ф10 пари До коментар 55 от " Lance Link ": Не причината е само една половин българия се изхранва с "ноф фнос" които пълнят чекмеджетата на Борисович. До коментар от " ": Напротив могат да си купят аз съм си купил Опел Корса Д г за лв можех да си купя Мерцедес Е класа за тези пари ама на 18г дизеляк и евро3 а тази е евро 5 така че може човек да си купи по нова кола ако иска но Сички искат мерцове и бмвета който вече са на по хил км и пушат яко Коментиран от До коментар от " PlimP ": Така е, островитяните имат сайт където може да влезеш и да погледнеш данните за изгорелите газове на всякакви марки и модели след г.

Еми влизам, отварям за някоя годишна "бангия" и то какво се оказва — кола сертифицирана за евро 3 напълно покрива бмв 5 серия ф10, и дори замалко евро Обаче нали е от г. На всичкото отгоре аз ако искам мога да си сменя управлението на двигателя и да сложа катализатор на някоя евро-0 кола, обаче властите няма да ми дадат да си сменя евро категорията.

До коментар 18 от " тарикату ": като стане на 40 я смени за две по Зашо ли е така? Малцина могат да си позволят чисто нова кола от магазина на 0км, а пък тези които могат да си позволят предпочитат да купят голям семеен автомобил на г пред чисто нова малолитаржка. От друга страна бмв 5 серия ф10 от хора които притежават 20г коли за по лв могат да ги заменят бмв 5 серия ф10 10г за лв във всеки един момент.

Зашо не го правят автомобилите на 10г по добри ли са, по надежни ли са, по малко ли се повреждат, по евтина ли им е подръжката, лиспва ли нещо нешо като комфорт и екстри в 20г кола което го има в 10г кола, 10г коли по сигурни ли са може би ще имат 5 зведи на краш тест вместо 4 макар че има и коли около с 5 звезди на краш на тест.

Да се забрани вносът на коли по стари от 10г. Да се облекчи лизингът на нови коли и готово! Направи така,че всеки с нормална работа да изкара нова кола за лв на месец и готово! С увеличаване на данъка за стар автомобил няма да накараш бедния да си купи нова кола. Нали това направиха, а резултата е увеличаване на старите коли!

бмв 5 серия ф10

До коментар 63 от " Дърт ": Точно по писаниците ти е ясно че изобщо не си бил скоро, ако изобщо си бил в Германия. За справка на Ако изобщо можеш да я получиш До бмв 5 серия ф10 87 от " Реалист ": За 8 години бмв 5 серия ф10 сменил горе-долу това: биалетки по 15 лв.

Няколко тампона и носач и още някакави неща по окачването за около лева досега. Ремонт на динамото лева.

Нова запалителна бобина лв. Помпа за чистачките 30 лв. Задни амортисьори лв, оригинални. Стъпково моторче 45 лв. Лагер главина, около лева. Бмв 5 серия ф10 лева.

И двете помпи на съединителя около лева. Не е съвсем да не съм сменял, но стойността е около лева и само динамото като изпрегна останах на пътя. Другото е по обслужването и консумативи: Гуми, масло ремъци и ролки, филтри, крушки, спирачни дискове и накладки, чистачки, веднъж акумулатор, сигурно са около лв също. До коментар от " Спокойно ": Сега аз да ти кажа нищо не бмв 5 серия ф10 сменил от тези работи които ти си сменил за 3 години но съм врътнал км. Колата е върната от лизинг и е на км когато я бмв 5 серия ф10 и струваше 12 лв.

Е вярно дачия не е премиум марка но не съжалявам изобщо. В Хамбург има лъскави квартали, където хората имат само скъпи премиуми не по-стари от 4 г.

Въпроса е, че дори и 20 годишна, притежание на германци или хора средна ръка, се подържа и е като нова. Тъмно лилавите, дори и те не могат да карат кошове. Но колкото е по-стара, при минаване на ТЮВ трабва да се сменят бая неща.

бмв 5 серия ф10

Частите не са скъпи, но сервизното обслужване може да е по-скъпо от авомобила. А нови коли среден клас, на лизинг не исискват чак такава инвестиция и дет се вика 8 години се кара без особени разходи. До коментар от " Дфен ": И аз да ти кажа, Това е за 8, не за 3 години.

Първите 3 години км от мен врътнати, след които бяха на километражаи аз нищо не смених, а беше "върната" от италианец, които не беше и сменял сигурно никога маслото, защото масления филтър се беше разпаднал.

Взех я за лв, на 10 години. Твоята че е Дачия не виждам нищо лошо, Рената са си хубави коли, но малко скъпи ми се вижда че си го взел. Старите коли са с много по-лесна поддръжка от по-новите модели.

Лесно се карат и поддържат и на газ. Сегашните 10годишни модели са трошливи и скъпи и трудни за поддръжка. На газ не се препоръчва да се движат. Та не е бмв 5 серия ф10 какво ще се кара след някоя друга година когато поддръжката на каквато и да е кола ще бъде още по-обременяваща.

За дългите уикенди или ваканциите си взимам комфортна кола под наем и честно казано, този вариант ми харесва. А за в града имаме сравнително нови Сузуки Суифт и Мицубиши Спейстар. Радо, притеснителното ече средната възраст на нацията е между 40 и 50 години! До коментар 16 от " Четник ": Че, то и тук представителствата го предлагат това До коментар от " ГоЩо ": Първо трябва обаче да се наппавят адекватни закони и правила за ретро автомобилите.

Наскоро си купих автомобил от година за реставрация. Защо само в България всичко е толкова сложно и малоумно? Само тук автомобила се ползва за рекетиране на собственика му.

Бмв 5 серия ф10 на повече ще стават, като продавате трицилиндрови турбо кенефи със CVT. Какво трябва да правят хората, като нямат пари, г-н Иванчев? До коментар 87 от " Реалист ": Прочетох коментар Обзалагам се, кара Опел. Щото и аз така с една Астричка, "болките" са същите. Що бмв 5 серия ф10, баце нали каза, че всички живеят все по-добре, магистрали ви направи, са стари били колите До коментар 16 от " Четник ": И в България отдавна е така!

Интерьер автомобиля во бмв 5 серия ф10 стал похож на флагманский седан седьмой серии. Цена модели на российском рынке на момент продаж варьировалась от 1 до 3 рублей. В мае года немецкий автопроизводитель представил обновленные седан, универсал и хэтчбек пятой серии, получивших косметические изменения экстерьеров и интерьеров, а также новый мотор и дополнительные модификации.

Рестайлинговый седан BMW 5-Series отличить от дорестайлинговой машины можно по наличию бмв 5 серия ф10 указателей поворота в зеркалах заднего вида, иному переднему бамперу с круглыми противотуманками и хромированной изогнутой вставке, решетке радиатора с уменьшенным числом ребер и подретушированному заднему бамперу. Кроме того, автомобиль обзавелся новыми вариантами дизайна колесных дисков, дополнительными вариантами окраски бмв 5 серия ф10, ксеноновой оптикой во всех комплектацих опционально доступа полностью светодиоднаяа помимо M-пакета теперь доступны пакеты Luxury Line и Modern Line.

В салоне БМВ 5-серии Ф10 обновлены цветовые схемы оформления, увеличены объемы подстаканников, а система iDrive получила новую версию прошивки бмв 5 серия ф10. Что касается движков, то все они отныне оптимизированы под соответствие экологичким нормам «Евро-6», которые вступают в силу с сентября следующего года. Кроме того, в линейке появился начальный 2,0-литровый четырехцилиндровый дизельный агрегат мощностью л.