По skoda yeti форум причини, за по-ниски температури, все още не съм пробрал. Чудех се и аз дали да не изкажа мнение по skoda yeti форум за дизеловото Йети. Чуденето ми е не за друго, ами защото попринцип не се чувствам достатъчно компетентен, че и съвети да давам. И все пак ако имаш едно на ум, че може да не е най-компетентното мнение, може да прочетеш и моите разсъждения по темата.
Четейки по форуми, живота на DPF го дават да е към хил. Гледайки километрите на колата от обявата има известна вероятност да се сблъскаш с тези проблеми още след закупуване на колата.
Премахването на филтъра е лесното и евтино решение на този проблем. Дори да решиш да смениш филтъра с нов, по бързо преглеждане на форуми изглежда, че ще е около лв. Не съм напълно сигурен за тази цифра дали е напълно вярна конкретно за Йети, така че ако skoda yeti форум колега има по-точна информация, нека потвърди или отрече тази сума.
Цената на дизеловата обява, която прати, освен това е значително по-ниска от тази на бензиновата. Отгоре на всичкото дизеловата я дават с два комплекта сравнително нови гуми, което също може да се има предвид като спестен първоначален разход. Като сложим и по-малкия разход за гориво, който ще имаш, в сравнение с бензина, поне на мен дизеловата оферта ми изглежда по-изгодна. Що се отнася до зимните неволи с дизела — до сега не ми се skoda yeti форум желирало горивото, но това е малко божа работа.
Плюс това не съм я тествал на твърде екстремни температури. Максимумът, на който съм тествал, е от тези седмици skoda yeti форум колата стои през деня навън на Вечер я прибирам в гараж, така че за моя случай не мога да кажа, че е най-добър теста.
Със сигурност не бих тръгнал някъде да пътувам на и надолу. Просто дизелът не е за такива температури и ако мислиш да караш при такива температури наистина трябва да гледаш бензиновите оферти. Аз при такива температури предпочитам да си седя вкъщи на топло и да не пътувам никъде и затова този факт не ме притесняваше особено skoda yeti форум избирах дизела.
За конете — аз съм със сходен двигател и skoda yeti форум напълно доволен. Не съм фен на бързите скорости, но като ми се наложи да натисна педала ми харесва как се лепвам skoda yeti форум седалката. По това, което описа за предната ти кола мисля, че ще са ти напълно достатъчни кончетата в дизеловото Йети. И все пак според мен тази тема не става за обсъждане само на приказки.
Най-добре отиди да видиш колата на живо и да я покараш малко и ще усетиш за себе си дали ти харесва. Що се отнася до бензиновата оферта — пак да изкажа некомпетентното си мнение. Според мен би могъл да пробваш да се чуеш със собственика и skoda yeti форум му кажеш притесненията skoda yeti форум за скъпия първоначален ремонт за смяна на верига и бутала.
How Much Horsepower and Kilowatts Does the Skoda Yeti Have
Може и да се навие да свали от цената при такива skoda yeti форум. Пък ако не се навие, нищо не губиш, че си провел един разговор. Monster, благодаря за чудесния анализ на ситуацията!
Има много логика в думите ти!
How Much Horsepower and Kilowatts Does the Skoda Yeti Have. Yeti (facelift) | Modification. Power TSI hp @ rpm / 93 kW TSI hp @ rpm / kW TDI.
За съжаление, аз не мога да си позволя лукса да не излизам при тези температури. Нямам skoda yeti форум гараж Днес Хондата най-накрая запали и си я прибрах без проблем. Не знам дали защото сложих добавка за дизел или просто защото времето омекна Или и двете. Да те питам, какъв е разходът на гориво при теб? Skoda yeti форум съм фен на газифицирането, а и на тези двигатели май не се получава. Ще тествам двата автомобила, но така или иначе не ми е спешно, освен от мерак, нямам причина да бързам.
Ако не ми харесат, ще чакам Sharpshooter, автомобилът, който предлагаш е чудесен и съм сигурен, че е гледан добре. Но не е това, която търся. Все пак, благодаря. За дизела лятото извънградско 5 — 5.
На борд компютър съм го докарвал до 4. Трябва skoda yeti форум се има предвид и че аз обичам да карам спокойно, стриктно с ограниченията без да я натискам твърде.
Клуб любителей, владельцев и водителей skoda.
Градско в София обикновено е Това е за лятото. Тези седмици се борих повечко с преспите, за да си разчиствам парко места и градския skoda yeti форум стигна Градското е спорно при skoda yeti форум.
Когато няма трафик и карам спокойно падам и до Нормално е околоа на къси разсрояния около Извънградското зависи от натискането на газта. От 7 с кмч до на магистрала със и нагоре кмч.
Аутобилд имаха тест на 1. Моето е бна около 11, но skoda yeti форум в центъра и много често се кара по км. Благодаря за инфото, пичове! Евалата за отзивчивостта! Чух се днес с Пепино за консултация.
Dec 18, · Skoda Yeti – Release Date and Cost. The newest Skoda Yeti, in all likeliness, would be launched at the beginning of It would reach the European markets first before entering into other markets gradually. The Skoda Yeti indeed promises to offer a .
Даде ми много полезна информация. Бензиновото Йети дето го обмислях, вече е продадено или поне обявата е изтрита. Така или иначе, Пепино ме убеди, че дизелът не е за изхвърляне и другата седмица ще гледам колата от по-горната обява. Ще я закарам и на Пепино за оглед и ако всичко е ок, скоро ще съм официално в клуба. Смея да skoda yeti форум, че откъм екстри е доста skoda yeti форум това, което се продава масово в мобиле.
Буталата и skoda yeti форум са сменяни по гаранция и разход на масло липсва напълно. Разбира се всичко това може да се провери в Еуратек, фактурите за всичко също се пазят. В доп. Что за тип Е,С,Zкакая связь с брелоком, как работает.?
Менеджеры молчат. А шкода предлагает цены, ниже чем у конкурентов, но при добавление опций, цена уже выше, тех же конкурентов. Были VW, продавцы говорят что бывают случаи на Тигуане Калуга что двери чуть ли не падают, а о чем это говорит! В Топ гире, Ети получил золотую медаль или г. Ставить доп. Посмотрим что будет дальше, а пока Федор Немец катает, и греет. Форд фиеста 1,6 skoda yeti форум.
Приятно радует его динамика, шумоизоляция, управляемость. Зимняя эксплуатация удивила тем, что автомобиль без ночного прогрева заводится на открытой стоянке до Долго прогревается салон. На skoda yeti форум свечу.
Их срок эксплуатации В салоне говорят из-за бензина. Заправляйтесь А у нас в России все с одной бочки. Внешность — оригинальная, яркая и шкодная. Хотя на вкус… Минус — его ценник, но это все равно дешевле чем RAV, Kia, кашкай… И качество немецкое имеет место.
Пока на данном этапе я довольна Шкодой Ети. Продолжаю делиться опытом эксплуатации — Шкода Йети 1,2 мех. Отмечу сразу, люди не эксплуатирующие данный авто не могут быть объективны. Купите, покатайтесь, а потом skoda yeti форум, или поделитесь о своем авто. Это будет интереснее и полезнее. В прошлом отзыве я писал о слабо прогреваемом салоне. Вношу поправки. Пришли к нам в Сибирь морозы, неделю стоит Заводится на удивление отменно, салон прогревается достаточно хорошо.
Бегать час не. У меня. В skoda yeti форум утра я иду в гараж металлическийметров за завожу автозапуском, открываю гараж и сразу выезжаю, стрелка температуры на нуле. Закрываю гараж осматриваю сажусь, включаю сидения и обдув на стекла и заднее стекло. По-късно е представен и вариант 2-врати със сгъваем покрив, като последният е дело skoda yeti форум фирмата Karmann.
Първоначалните планове са серийният модел да бъде базиран на Фабия. Въпреки по-високото окачване и цялостния външен вид skoda yeti форум SUV, това би означавало, че Йети няма да се предлага с двойно задвижване на колелата, защото платформата на Фабия не е пригодена за подобен тип задвижване. През Шкода Ауто все пак обявява, че ще пристъпи към подготовката на сериен автомобил, който ще бъде ориентиран предимно към по-млади потребители, но няма да се появи skoda yeti форум пазара по-рано от година.
Същевременно става skoda yeti форум, че освен с увеличен пътен просвет, моделът все пак ще бъде предлаган с електронно управлявана система за двойно задвижване на колелата и ще има лесно модифициращ се салон. През есента на Шкода Ауто обявява плановете си да инвестира два милиарда евро през следващите пет години в увеличаване на производствения си капацитет в Чехия.
Skoda в России
През става известно, че Шкода Ауто се отказва от първоначалните си планове да предлага модела изключително за пазарите в Източна Skoda yeti форум и Русия, където по-лошата пътна инфраструктура създава специфична нужда от автомобили с по-високо окачване и като цяло по-добре пригодени за лоши пътища.
Вместо това, Йети се skoda yeti форум бъде бъде оборудван с достатъчно съвременни и ефективни технологии, включително и в изпълнение само с предно предаване, за да бъде конкурентен на успешните Нисан Кашкай и Фиат Седичи в цяла Европа. По отношение на двигателите също е планирано използването на най-модерните разработки от гамата на групата Фолксваген. Началото на серийното производство е планирано за юни Въпреки че Йети е първият SUV в гамата на Шкода Ауто, при разработването му е използван натрупаният опит с предишните модели, както в Шкода, така и въобще в концерна Фолксваген.
Концепцията на Йети се стреми да съчетае предимствата на SUV с двойно задвижване и многоцелеви автомобил MPV в размерите и съответно разходите на семеен тип хечбек. Skoda yeti форум по-слабо е представянето при значително по-взискателния тест skoda yeti форум страничен удар в стълб. Йети демонстрира също много добър резултат в защитата от камшични увреждания на прешлените на шията skoda yeti форум пътниците при удар отзад, благодарение на специално конструираните подглавници на седалките.
По-нисък резултат Йети получава по отношение защитата на пешеходци при сблъсък.
Шкода Йети се предлага с най-новите към момента на излизането на модела двигатели от гамата на Фолксваген: бензиновите TSI модели и дизеловите TDI със система common rail. Всички те представляват редови, 4-цилиндрови, 4-тактови двигатели с вътрешно горене с турбокомпресор и отговарят на стандарта за вредни емисии EU5. Повечето двигатели се предлагат с 6-степенна ръчна skoda yeti форум кутия, като изключение основно е 81 kW TDI с предно предаване, който се комбинира с 5-степенна кутия.
Към момента единствената предлагана автоматична скоростна кутия е разработената skoda yeti форум Фолксваген седем-степенна Direct-Shift Gearbox DSGкоято може да се поръча заедно с двигателите 1. Моделите с двойно задвижване използват последното, четвърто поколение на съединителя на Халдекс Тракшън за предаване на двигателното skoda yeti форум към задните колела.
forum.skoda-club.ru
Шкода Йети се предлага в различни нива на оборудване. В Германия се предлага също ниво Easy. Стандартни за всички нива са задни дискови спирачкиESP за моделите 4х4електро-механичен сервотроникизолиращи топлината стъкла, въздушни skoda yeti форум за шофьора и пътника до него, делими задни седалки и др.